דמיון מודרך לתכנות קצר ומהיר

brain wavesשילוב הצהרות חיוביות ע”מ לייצר תכנות מיידי

השתמש ברשימת הדברים החביבים עלייך ע”מ ליצור תכנות מיידי לשיפור ולעידוד עצמך כאשר אתה חש מדוכדך,

ע”מ להסיח דעתך לדברים חיוביים, כגון :

  • מגיע לי להנות, עונג מועיל לי
  • זהו הזמן להנות, מותר לי להנות
  • אלוהים רוצה שאהנה מהדברים הטובים בחיים.
  • אני בוטח בעצמי ואוהב את עצמי
  • אני מתיר לעצמי להנות
  • אני שמח במה שאני , אני מקבל את עצמי

דמיין פעילויות אהובות עלייך,התמקד בפנטזיות שלך, נסו ותראו כמה בקלות משתנה מצב הרוח לחיובי ביותר,

אמור לעצמך שוב ושוב “אני מעריך את עצמי” , אמור זאת מאה-מאתיים פעם ביום , הפוך זאת למנטרה קבועה שלך תוך כדי הליכה, עבודה , מקלחת ובכל רגע פנוי , שכנע את תת-המודע שלך שכך אתה מרגיש.

בשלב הראשון יעלו מחשבות באמצעות הקול הפנימי , של מחשבות שליליות הנוגדות את המסר שלך , זה בדיוק ההזדמנות לדעת היכן תקועות האמונות החוסמות אותך להתקדם הלאה .

שלב ראשון, התעלם מהקול הפנימי , אל תייחס לכך חשיבות רבה , אמור למחשבה השלילית “אני משחרר אותך כי אני מעריך את עצמי” . אמור זאת לגבי כל מחשבה שלילית העולה כך שלבסוף תוכל לשחרר כל מחשבה שלילית כי אתה “מעריך את עצמך”.

שימו לב לדבר הבא :

למחשבה אין כוח עלינו אלא אם כן אנו נותנים לה כוח זה. מחשבות אינן אלא אוסף מילים הקשורות זו בזו ואין לה כל משמעות שהיא . אנו בלבד נותנים את המשמעות והפרשנות למחשבה זו ואנו בוחרים איזו משמעות נעניק לה . בואו ניקח שליטה על המחשבות שלנו , ונשנה את הרכב המילים החוזרות כך שהמחשבה תשתנה בהתאם .

אמן את המודעות שלך וחשוב מחשבות חיוביות שמביאות לך אושר , הן אינן תלויות במישהו אחר או בסביבה שלך או בכל מצב שאתה נמצא בו , הן תלויות אך ורק בהחלטה שלך (במודע או שלא במודע) האם היא מקבלת “אישור” כניסה לתת המודע שלך .

עשה דברים המשפיעים עלייך לטובה , כך שהמוח שלך יקבל “מציאות” חיובית עבור עצמך , וייצור לך את המציאות האמיתית בהתאם.

נסו והצליחו !!!

הינכם מוזמנים להתייעץ בכל נושא בתהליך שינוי מבורך זה.

 [contact-form-7 id=”2326″ title=”CF7-BasicDeatails”]