מתי נדרש שינוי ברמת החשיבה ?

ידועה אימרתו של איינשטיין : “ההגדרה של אי שפיות היא לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לקבל תוצאות שונות.”

ולפי ההבחנה זו , הרי המקבילה שלה , ההגדרה של “קיבעון מחשבתי ”  היא לחשוב את אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לשינוי בחיים. רמת החשיבה שלנו היא העוגן שמחזיק אותנו במקום, היא המפלס שקובע את רמת החיים שלנו.

האם החשיבה שלך היא חשיבה “אייכותית ” או לא? כאשר נפרק את סוגי החשיבה נגלה עולם רחב של “סיבות” מדוע אתה חושב את מה שאתה חושב ? מדוע אתה חוזר על אותה המחשבה שוב ושוב ?

ולכן, אם אתה חושב מחשבות קטנות, מצומצמות, מפחית מערכך, מפחית מהיכולות שלך ומצפה למעט, תהיה בטוח שתקבל את זה. במצב כזה – אם אתה חושב מחשבות שכאלה, שוב ושוב, אתה תקבל את אותן התוצאות שוב ושוב. מכאן, אם אתה נשאר באותה רמת חשיבה ומצפה לשינוי כשלהוא, אתה בהחלט כהגדרת איינשטיין חווה סוג מסוים של אי שפיות.

מחשבה תמיד קודמת לפעולה, גם אם נראה לך שלפעמים אתה פועל מבלי לחשוב. ועל כך נכתב רבות על “מחשבה יוצרת מציאות” תמיד המחשבה קדמה לפעולה .

שינוי מחשבתי גורם לשינוי בפעולות שאנחנו עושים, והתוצאות שמגיעות הן בהתאם למהות השינוי. הדבר היפה במחשבות הוא שהן תמיד זמינות עבורך, הן באות איתך לכל מקום ונשארות צמודות אליך למשך כל היום, כל יום ויום מחייך. אינך צריך כלים מיוחדים כדי לבצע שינוי מחשבתי, רק הבנה ונכונות להתחיל לחשוב ברמה אחרת.

שנה את רמת החשיבה שלך ושנה את חייך

– והתחל לחשוב על עצמך אחרת , תאמין בשינוי שנוצר , תחייה את השינוי, תרגיש את השינוי ותהנה מהתוצאות שהשינוי יוצר בחייך.