הכנסה לדמיון מודרך

שלבים להכנסה לתהליך של דמיון מודרך, 

דמיון יכול להתבצע בשלל מקומות ובמצבים שונים כגון : בהליכה , בנהיגה ובכל מצב אפשרי, אך כדי לבצע תהליך שיביא לשינוי ולא ישאר בגדר חלום זמני , כתוצאה מדמיון חולף, יש לבצע דמיון מודרך,

 התנאים הטובים ביותר לדמיון מודרך , הוא כאשר הגוף נכנס למדיטציה מסויימת , המקרינה רוגע מלא על הגוף, שלווה ומאפשרת לתדרי המוח לרדת ולרדת עד לרוגע מלא בגוף.

במצב המדיטציה הגוף והמוח רגועים מאד, אולם ערים, מוחנו מצוי במצב של תודעה ריקה (כלומר מרוקן ממחשבות פעילות).

במצב זה המוח מקרין גלים חשמליים בתדירות אלפא (תדירות של 7-14 מחזורים לשנייה), התדר בו הוא מצוי גם במצב טרום שינה (לשם השוואה: בתדירות ביתא, בזמן חשיבה מודעת התדירות היא של 14-21 מחזורים לשנייה. בתדירות תיטא בזמן השינה, התדירות היא של 4 מחזורים לשנייה).

בזמן המדיטציה אנו מעבירים את מרכז תשומת הלב אל עולמנו הפנימי, אל השקט הפנימי.

בעזרת המדיטציה ננטרל את המתחים, הלחצים והאנרגיות השליליות שבתוכנו. במצב המדיטציה אנו רגועים לחלוטין, ללא מחשבות, הגוף כבד, מצב דומה למצב טרום שינה.

ואז נוכל לעוף בדמיון להיכן שנרצה ונוביל את התת מודע לקבלת מסרים עוצמתיים ביותר.

וזה השלב האידיאלי להתחלת תהליך / תרגיל בדמיון מודרך.