איך לתכנת את תת המודע בזמן השינה

איך לתכנת את תת המודע בזמן השינה

 

האם פעם בדקתם כמה זמן אתם ישנים לאורך החיים ?

האם פעם שאלתם מה קורה במוח שלכם בשעת חלום?

התשובה בממוצע 1/3 מהחיים אנו מבלים בשינה. אז אם 1/3 מהחיים ישנים , אזי עד גיל 60 אתם ישנים 20 שנה !!!!!!!! שימו לב למספר . האם ניתן לנצל את זמן השינה לטובתנו?

זו שאלה שמעניינת להכיר ולחקור אותה. איך להשתמש במידע הזה ולתכנת את תת המודע להצלחה?

מחקרים מראים כיצד אומנים, יוצרים, מנהיגים, מדענים ועוד …קבלו רעיונות ותובנות (דר גלברברט) במהלך השינה.

איך נעזרים בתת המודע להטמעת הרגלים חדשים , שינוי דפוסים ואמונות ?

כולנו מכירים את הדרך הקשה , המלחמה הפנימית עם עצמנו , האם לאכול מהסופגנייה הזו , האם לרבוץ מול הטלוויזיה או לצאת להליכה . איך נוכל להיפטר מהרגל מגונה? ממחשבות שליליות לגבי עצמנו? איך ניתן לשפר את איכות חיינו?

ומה אם נראה לכם  דרך קצרה יותר?

בדומה לפיתוח שרירים פיזיים ע”י תרכול חוזר מרימים משקולות עד שנוצר שריר מפותח, כך גם עם השרירים המנטליים ע”י חזרה על הפעולה פעם אחר פעם , חזרה ושינון . זו הדרך הקלאסית בהן לומדים את מרבית המקצועות בבתי הספר והאוניברסטיה. אך האם ישנה דרך קצרה וקלה יותר ?

קיימת שיטה שאני מציע אותה לכם הקוראים – הנקאת שיטת “15 הדקות לפני השינה” .

בזמן הזה המוח מרפה (ניתן לחבר מכשיר EEG לגילוי גלי אלפא ) זה הזמן לתכנת את התת המודע להצלחה. תת המודע פתוח לקליטת מסרים.

15 הדקות לפני השינה

  • זהו בדיוק הזמן שניתן להעביר מסרים לתת המודע
  • מה שתת המודע קולט הוא שייצור את השינוי , הזמן הזה זהו זמן של תחנת הצלחה ביום יום שלכם.
  • ניתן להיעזר במוזיקת רקע שעוזרת לנו להיכנס לגלי אלפא
  • זה המקום להעביר את המסרים החשובים ביותר שרוצים להשיג ולהטמיע לתת המודע

כעת,  תדמיינו כאילו אתם עוברים בשביל לא סלול ושבעזרת רגליהם של הולכים ושבים נוצר השביל , כך זה פועל כל ערב לפני השינה זה זמן איכות להטמעת המסר לתת מודע זו הדרך לשנות למסלול חדש להצלחה.

איך להשתמש ב15 הדקות לפני השינה?

  • תבחרו מטרה – חשבו על מטרה שאתם רוצים להשיג
  • צרו תמונה רצויה – איך זה יראה כשזה יקרה כמו צילום שלכם בעתיד
  • עצמו את העיניים וסקרו מזוויות שונות איך זה להיות בתמונה שלכם, איך זה מרגיש? איך אתם נראים? האם יש קולות סביבכם?
  • הוסיפו מסר שאתם רוצים להעביר לתת המודע בחרו משפט חיובי ובזמן הווה שמתקשר לתמונה.
  • לדוגמה: אני משדר לסביבה בטחון ורוגע בכל רגע ורגע, אני אדם מצליח המהווה מקור להשראה לסובבים אותי.
  1. תמונת ההצלחה
  2. תחושה חיובית
  3. משפט חיובי

אפשר להשתמש בדמיון מודרך להתחיל לספור לאחור עד השגת המטרה (לפני השינה)

מודעות לשאלות –מה מפעיל אותנו? ואיך אפשר לתכנת את תת המודע ? לפני השינה הרבה אנשים נוטים לחשוב מחשבות שליליות – מה עשיתי ומה לא עשיתי כמה אני לא טוב למה זה קורה לי וכו’ – אלה הם שאלות שלא מקדמות ואף מזיקות כי הן יוצרות את אותה מציאות שוב ושוב … על ידי שאלות נכונות , ובאמצעות שאלות איכותיות אנו יכולים להשפיע על תת המודע שלנו .

כמו בגוגל……אם נשאל מה יכול לתת לי הרגשה טובה לעומת מה יכול להפחיד אותי …. מה שתחפשו זה מה שתמצאו !!

שימו לב לשאלות !!!!!!!

מי ששואל שאלות טובות יקבל תשובות טובות. השאלות הם אחד הכלים העוצמתיים ביותר המשפיעים על חיינו, כששואלים שאלה אנחנו למעשה לוקחים ממקדים את המחשבה שלנו.

כאשר שואלים שאלות טובות אנחנו מעניקים לעצמנו אפשרות להיפתח לדברים חיוביים.

וע”י זה נבחין שכל הידע והיכולת נמצאים אצלנו.

השאלות מאפשרות להרחיב ולהעשיר את נקודת המבט שלנו. מאפשרות לדעת על מה רצוננו ומה המטרה שלנו מה שהיינו רוצים לראות בחיינו , ולחשוף התנגדויות ולמצוא דרכים להתגבר עליהם.

השאלות הן השולטות באיכות חייו של האדם .

ניתן לשנות הרגלים אלה ע”י :

  1. תרגילים מנטליים – כתיבה תמה
  2. איתור השאלה המטרידה – להחליף אותה לשאלה מעצימה .
  3. עוצמה פנימית – לראות תמונות צבעוניות – חיים נוצצים , לדמיין אילו חיים אתם רוצים לחיות/

מי שרוצה להעמיק בטכניקות הנ”ל כיצד לתכנת נכונה את header_5408 חלון הזמן הזה, מוזמן/מוזמנת לפנות אליי לפגישת אימון והנחייה כיצד להפוך כל לילה לזמן אייכותי ביותר להשגת המטרות שלכם/ן.

נפגש בתיכנות זמן השינה

צאו לדרך צלחה

אבי